Retourneren & Klachten
- Retourneren
Wil je het product dat je besteld hebt retourneren? Stuur ons dan binnen 14 dagen een mailtje naar info@leutconceptstore.nl met de reden van je retour zodat wij je een retourformulier en het retouradres kan toesturen. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren / retourneren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.
Kopers zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten van retouren Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Wanneer een item beschadigd is, of sporen van gebruik toont kunnen wij de waardevermindering bij je in rekening brengen.
Let op: Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd.
- Kosten retour
De kosten voor de retour, van jouw huis naar onze webwinkel, zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer €2,50 per brievenbuspost en €6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven het gewicht van je bestelling en de vervoerder PostNL.
- Creditering van het bedrag
- Klachten
Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@leutconceptstore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op www.ec.europa.eu. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.